Wivah’s van de maand – Augustus 2010

Augustus was vooral nat. Nieuwsberichten over wateroverlast, Laura Dekker en extreme overstromingen in Pakistan & China. Zelf de Tukkers moeten hun borst nat maken voor de Nerazzurri. Maar goed, de zomer herfst is al een tijdje aan de gang. Iedereen… [meer]

Wivah’s van de maand – Augustus 2010 Wivah’s van de maand – Augustus 2010

Filling Pieces FW2010 release @ Acht

Een independent sneakermerk van eigen bodem is iets om trots op te zijn. Daar waar een hoop merken proberen maar falen begon de 20-jarige Guillaume Philibert gewoon zijn eigen lijn. De lancering van  nieuwste collectie werd vrijdagavond gevierd in de… [meer]

Filling Pieces FW2010 release @ Acht Filling Pieces FW2010 release @ Acht

Kholumn: Foot Patrol

De man met de meest ongezouten mening op Lacebag kruipt zo nu en dan in de digitale pen om zijn gedachtes met het grote publiek te delen. In deze eerste 'Kholumn' behandelt mrkho de comeback van voormalig Londense sneakeremperium Foot Patrol.… [meer]

Kholumn: Foot Patrol Kholumn: Foot Patrol

WIVAHs van de maand – Juli 2010

juli 2010, waar wij vooral niet over voetbal hebben maar wel bijvoorbeeld over de start van de 97e ronde van Frankrijk in Rotterdam. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen. Maar ook over de 94ste editie van de Nijmeegse Vierdaagse, rijkelijke versnaperingen… [meer]

WIVAHs van de maand – Juli 2010 WIVAHs van de maand – Juli 2010

Sneaker Market, Rotterdam | 18-07-2010

Een sneakermarkt in Rotterdam, voorheen niet het meest geslaagde combinatie voor zover wij konden herinneren. Dit keer is het gecombineerd met een driedaags festival dat begon op 16 juli en eindigde op 18 juli. Wij waren alleen op de laatste dag aanwezig,… [meer]

Sneaker Market, Rotterdam | 18-07-2010 Sneaker Market, Rotterdam | 18-07-2010

Onitsuka Tiger x Seventyfive instore releaseparty

Partytime! Excellent! Het Amsterdamse Seventyfive, een van de eerste echte sneakershops van Nederland, werkte samen met Onitsuka Tiger aan een speciale Seventyfive editie van het Lay-Up '72 model. Om deze samenwerking te vieren werd er een feestelijke… [meer]

Onitsuka Tiger x Seventyfive instore releaseparty Onitsuka Tiger x Seventyfive instore releaseparty

Street Science | State of Mind – 16-17-18 Juli, Rotterdam

State of Mind. Dat is het gezamenlijke motto waarmee het HipHopHuis en 45Live het publiek uit Rotterdam en van ver daarbuiten, kennis laten maken met de HipHopcultuur. State of Mind is een internationaal HipHopfestival, een samensmelting van het Street… [meer]

Street Science | State of Mind –  16-17-18 Juli, Rotterdam Street Science | State of Mind –  16-17-18 Juli, Rotterdam
Feedback Feedback    Het is nu di sep 07, 2010 11:08 am

Antwoord op onderwerp  [ 79 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Album Releases 
Auteur Bericht
Lacebag Veteran

Bericht 
geweldig, sjeiks is een held

Warhead schreef:
Geen wonder, het is ook een Era...

vr apr 11, 2008 5:44 pm
Profiel
Lacebag Family

Bericht 
Trek zijn album persoonlijk niet al te best! :?

za apr 12, 2008 12:18 am
Profiel E-mail WWW
Lacebag Veteran

Bericht 
haha nee teveel tracks achter mekaar trek ik ook niet, maar af en toe ga ik gewoon stuk om die achterlijke uitspraak van em

Warhead schreef:
Geen wonder, het is ook een Era...

za apr 12, 2008 12:51 am
Profiel

Bericht 
Morgen 'Brainpower - Hard en Hart' in stores

zo apr 13, 2008 5:10 pm
Profiel
Luc Aarts groupie

Bericht 
Ik verheug me meer op een griepepidemie.

zo apr 13, 2008 6:19 pm
Profiel E-mail

Bericht 
Warhead schreef:
hater

Jij luistert zeker liever naar Sjaak :P

zo apr 13, 2008 6:27 pm
Profiel

Bericht 
sjaak staat toch ook op brains album?? :lol:

zo apr 13, 2008 6:28 pm
Profiel
Luc Aarts groupie

Bericht 
Da ProX schreef:
Warhead schreef:
hater

Brainpower maakt het niet moeilijk om hem te haten, geforceed buitenbeentje, om met Extince te spreken.

zo apr 13, 2008 6:29 pm
Profiel E-mail

Bericht 
klopt, daar baal ik nu al van

zo apr 13, 2008 6:29 pm
Profiel

Bericht 
Warhead schreef:
Da ProX schreef:
Warhead schreef:
hater

Brainpower maakt het niet moeilijk om hem te haten, geforceed buitenbeentje, om met Extince te spreken.

Volgens mij heeft Extince er 3 jaar over gedaan om 'geforceerd buitenbeentje' te bedenken :lol:

zo apr 13, 2008 6:31 pm
Profiel
Luc Aarts groupie

Bericht 
Sta niet Extince te promoten, maar daarmee sloeg hij de spijker op zn kop. Als Brainpower een keer stopt met huilen en zielig doen en eindelijk eens besluit voor welke doelgroep hij muziek gaat maken zal ik m nog eens checken. Skills heeft hij wel, maar hij is nogal de weg kwijt.

zo apr 13, 2008 6:33 pm
Profiel E-mail

Bericht 
Laten we geen Extince vs Brainpower discussie starten want dat kan lang duren. (Brainpower bijvoorbeeld sloeg de spijker ook aardig knap op z'n kop met Ghostbusters.)

Weet niet wanneer Brainpower heeft gehuild en zielig heeft gedaan. Ben het wel totaal met je eens dat hij de weg een beetje kwijt is, echter vind ik dit pas sinds zijn tweede album (Verschil moet er zijn). Word dat hij voor een vaste doelgroep moet gaan.
Ik ben zeer benieuwd naar wat z'n nieuwe album te beiden heeft, ik hoop op een album van kaliber Door merg & brain

zo apr 13, 2008 6:41 pm
Profiel
spietkong

Bericht 
heb die brainpower albums al,
alleen is .wma, e ndat is zure overval

zo apr 13, 2008 7:12 pm
Profiel E-mail
Luc Aarts groupie

Bericht 
Ik zit ook absoluut niet te doelen op een Brain vs Ex gedoe, die quote pastte daar gewoon goed.

Brainpower huilt altijd dat hardcore hiphop fans m niet serieus nemen. Bij 5 jaar Hiphopinjesmoel klom ie na een grap over hem het podium op en ging ie als een klein meisje die haar pop kwijt was zitten huilen dat ie niet serieus genomen werd. Verder ging ie van 'Je klinkt wel als een rapper maar je ziet er niet zo uit' binnen een maand over tot etalagepop van Karl Kani, tja... Verder kon ik niet tegen dat overdreven hiphop zijn van hem bij Yo! VPRO raps ('Zoals ik DMC daar zie rappen bij die auto, daar moet ik zowat van huilen') en hoe hij nogal geforceerd Amerikaanse slang en uitdrukkingen in zn teksten propt. En dan natuurlijk het Nas incident en de 'featuring' van Kool Keith (wat slap gelul tussen een plaat door) Brain neemt zichzelf veel te serieus.

Heb al recensies gelezen, nieuwe album wordt echt niet zoals zn eerste (wat best een aardige plaat was, op de debuutsingle na dan die volledig bestond uit lines van Amerikaanse rappers, maar dan vertaald naar het Nederlands)

zo apr 13, 2008 7:17 pm
Profiel E-mail
& Achstik

Bericht 
Warhead dropt die facts. Daarom is hij zo groot hij zit gewoon vol nuttige feiten over hiphop en sneakers en skaten.

zo apr 13, 2008 7:19 pm
Profiel

Bericht 
mooi geformuleerd

zo apr 13, 2008 7:30 pm
Profiel

Bericht 
Warhead, moet toegeven dat je het mooi hebt opgeschreven.
Ik denk ook dat het probleem bij Brainpower is dat hij zichzelf te serieus neemt, misschien een soort drang om zichzelf te bewijzen. Dat komt ongetwijfeld voort uit het feit dat hij voelt dat mensen hem niet serieus nemen. Dit heeft hij echter weer volledig aan zichzelf te danken door slechte/mislukte projecten en features.

Desondanks weet ik zeker dat hij nog steeds de potentie heeft om één van Nederlands beste hiphoppers te zijn, alleen maakt hij het zichzelf de laatste tijd dus erg moeilijk.

Ik hoop op een aantal tracks die echt vanuit hem zelf komen (zoals Tijdloos, Alleenzaam, Cathy en Verlies) daarin is hij naar mijn mening nog altijd het sterkst.

zo apr 13, 2008 7:42 pm
Profiel
Luc Aarts groupie

Bericht 
In potentie kan Lange Frans ook best dik komen. Potentie betekend geen reet.

zo apr 13, 2008 7:49 pm
Profiel E-mail

Bericht 
po·ten·tie (dev)
1 vermogen

Het vermogen van Brainpower schat ik wel wat hoger in dan dat van Lange Frans. Daarbij komt dat Brainpower dit vermogen in enkele tracks al heeft laten zien

zo apr 13, 2008 7:57 pm
Profiel
Luc Aarts groupie

Bericht 
Als je Frans op die oude Spit battles hoort (check Fabchannel) komt ie daar echt lekker hard en rauw.

En potentie boeit niet als er niets mee doet.

zo apr 13, 2008 8:04 pm
Profiel E-mail

Bericht 
Het inschatten van vermogen in hiphop is een relatief begrip en hangt af van je persoonlijke mening.

Ik heb alleen willen aangeven dat ik denk dat Brainpower kwaliteit kan brengen (zoals hij sporadisch al heeft aangetoond). Dat ie er weinig mee doet is jammer en dan betekent het ook weinig, maar daar ging het mij niet om. Mijn punt is dat ik hoop dat zijn kwaliteiten tot uiting komen op z'n komende album. Is dat niet het geval zal ik het na het horen van het album ook gewoon toegeven

zo apr 13, 2008 8:18 pm
Profiel

Bericht 
bij spitt was baas b zelfs wel dope :p

maar ik heb brainpower nooit echt dope gevonden

zo apr 13, 2008 8:20 pm
Profiel WWW

Bericht 
Spitt:
Lange Frans (vs Paradize): "Niemand is hier met je down, deze auditie is niet voor een motherfucking clown."
Baas B (vs Tim): "Tim, simsalabim, ik hak je ballen eraf en noem je daarna gewoon Kim."

Brainpower (Wat een jinx is): "Heb 't gehad met velen die 't zeker nog even niet weten, leven geestelijk nog steeds in 1972, dat is niet onvergeeflijk wel degelijk redelijk ummnou onredelijk en tevens rechtevenredig vervelend."

De één noemt dit potentie en de ander dat :P

zo apr 13, 2008 8:57 pm
Profiel
dikke verrader

Bericht 
als ik me het goed herinner, werd frans er daarna uit gebonjourd na zijn battle met een van die gaten van Hadrie..

edit:
Paradize dus ja

zo apr 13, 2008 9:17 pm
Profiel

Bericht 
Klopt, Paradize. Hij deed t voor Spitt best aardig in die ronde tegen Lange Frans. Maar een ronde later stond ie met z'n bek vol tanden tegen Tim. Als je wilt lachen is het best de moeite waard om het weer eens te bekijken (Fabchannel)

zo apr 13, 2008 9:22 pm
Profiel
dikke verrader

Bericht 
Ik weet het, goede vriend van me zit in h3 ;)

zo apr 13, 2008 9:27 pm
Profiel
spietkong

Bericht 
Da ProX schreef:
Spitt:
Lange Frans (vs Paradize): "Niemand is hier met je down, deze auditie is niet voor een motherfucking clown."
Baas B (vs Tim): "Tim, simsalabim, ik hak je ballen eraf en noem je daarna gewoon Kim."

Brainpower (Wat een jinx is): "Heb 't gehad met velen die 't zeker nog even niet weten, leven geestelijk nog steeds in 1972, dat is niet onvergeeflijk wel degelijk redelijk ummnou onredelijk en tevens rechtevenredig vervelend."

De één noemt dit potentie en de ander dat :P

ga je nou 'freestyle' vergelijken met een geschreven tekst?

langr frans zou 4 jaar geleden met een solo album moeten komen, zou die dnek ik wel dope zijn,

zo apr 13, 2008 9:47 pm
Profiel E-mail
spietkong

Bericht 
ik heb trouens die twee nog op me pc staan,
video welteverstaan

zo apr 13, 2008 9:50 pm
Profiel E-mail

Bericht 
Nee, het was een reactie op de verhalen hierboven. (Terwijl Spitt wel degelijk veel weg heeft van geschreven tekst.)

zo apr 13, 2008 9:57 pm
Profiel
khodachi
khodachi

Bericht 
Als brainpower een neger was vonden jullie het wel allemaal dope...

ma apr 14, 2008 9:50 am
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 79 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende